• Inloggen
  • Registreren
  • Werkuren: Ma.–vr. 09:00 – 17:30 uur
  • Oyodental.nl@gmail.com
  • Winkelmand
0
Categorie
Top Verkopers

Contacteer ons

Als u vragen hebt over producten, over onze dienstverlening, over uw rekening of over andere onderwerpen, kunt u gebruikmaken van onze klantenservice op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur UTC+8.

 

            

 E-mail:

 Oyodental.nl@gmail.com

 

 Indirizzo:

 No.27-2, 3st Building, Zhongxin Chengshangcheng, No.1 Aoti Road,Yuanjiagang,  Jiulongpo District, Chongqing, China

 

 Tel:

 +86-023-68438829

 


Next:Terugstuurbeleid
Stuur je bericht naar deze leverancier
Uw naam:
Jouw email:
Bericht:
Rank:

Paro Breda – 27 Oct 2025


Goedemiddag, wij zijn op zoek naar een DASK DRILL XRT 064025, is deze ook los te bestellen en niet alleen als onderdeel van een set? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet,
Paro Breda

Administrator : Dear Customer,

Thanks for your message.
Sorry, we can only sell kits.
Thanks for your understanding.

Prof. dr. Curd Bollen – 23 Sep 2025

Beste,
ik ben op zoek naar een “eenvoudige” pieze-chirurgie toetsel voor mijn paro- en botchirurgie.
- mag ik vragen naar jullie prijzen Incl btw?
- welke toebehoren zitten erbij (opzetstukken en)? Wat zijn eventueel prijzen van extra’s?
- welke disposables zijn nodig? Welke kosten zijn hieraan verbonden?
- wat is de levertijd?
Jullie kunnen me in de voormiddagen ook telefonisch bereiken op: 0031644052486.
Vriendelijke groet,
dr. Curd Bollen
Roosteren

Administrator : Dear Customer,

Thanks for your message.
I have sent an email to you, would you please check it?
Thank you.

ZEHRA CAKMUR – 03 Sep 2025

HEBBEN JULLIE ENDO HOEKSTUKKEN,LIEVER WH...

Administrator : Dear Customer,

Thanks for your message.
I have sent an email to you, would you please check it?

Sandra Gevers – 16 Jul 2025

Wij hebben nu een Kodak RVG 5100 maar is die compatibel met de No XVS2121 rontgensensor.

Alvast bedankt.

met vriendelijke groeten,

Sandra Gevers

Administrator : Dear Customer,

Thanks for your message.
I have sent an email to you, could you please check it?
Thank you.

Iras – 03 Apr 2025

Do you also have only the dental chair with nothing around it?

Administrator : Dear Customer,

Thanks for your message.
I have sent an email to you, please check it.
Thank you.